Monday 26 March 2012

Naš intervju na www.wannabemagazine.com

Naš najčitaniji online fashion and lifestyle portal www.wannabemagazine.com je 24. marta objavio naš intervju u kome govorimo o našim počecima, modnoj fotografiji, planovima za budućnost..


WANNABE MAGAZINE: Danilo Vasić Studio predstavlja tim mladih profesionalaca. Kako je počela vaša priča?
DANILO VASIĆ: Prvu fotografiju napravio sam sa 14 godina. Sve se događalo sasvim slučajno i neočekivano. Posle samo nekoliko meseci rada počeo sam da osvajam nagrade na različitim takmičenjima. Zatim sam dobio poziv iz Milana od jednog od italijanskih najcenjenijih fotografa i tada sam shvatio da je fotografija definitivno moj životni poziv. Volim da radim sa ljudima i zbog toga sam počeo da se bavim modnom fotografijom.Već sa 17 godina dobio sam stalni posao u jednoj domaćoj modnoj agenciji. Tu sam stekao ogromno iskustvo i znanje. Preokret se dogodio kada su me prijatelji pozvali da fotografišem njihovo venčanje. Na fotografisanju sam osetio ogromnu količinu ljubavi i pozitivne energije. Dugo sam razmišljao i na kraju došao do jedinstvenog rešenja – prebaciću sve svoje iskustvo i znanje iz modne fotografije u fotografisanje venčanja.
Fotografija je priča za sebe. Kako biste opisali umetnost kojom se bavite?
Od samog osnivanja studija san mi je bio da pokažem ljudima da u svemu može da se pronađe umetnost – pa tako i u fotografijama venčanja. Želeo sam da napravim jedinstven spoj između mode i ljubavi, razuma i emocija.
Na koji ste projekat najponosniji i zbog čega?
Svaki projekat nam je važan i poseban na svoj način. Posebna je čast kada nam neko ukaže toliko poverenje da datum svog venčanja usklađuje prema našim slobodnim terminima, i na takve smo projekte najponosniji.
Ceo intervju možete pročitati ovde

No comments:

Post a Comment